miercuri, 6 mai 2009

nu te misca, ametesc.

Moa, I've been breathing so slow.
yeah, I'm a bit slow these days.
I was thinking about some super stories and reading wonderful things. Hey Rushie, you rock my mind dude, 'Midnight Children' is one of the best things I've read. ;) oh yeah, it really caught me ( long enough to be late at school in the morning, but it's fine). Now I'm thinking about the whole India stuff. Anywayzzz, the thing is that it made me feel sooo much. And the long phrases, the tone, the connection between the narrator and the reader. No wonder they gave you a Nobel.

Imaginatia mea functioneaza diferit, ceea ce m-a ingijorat la inceput (adica acum o saptamana), dar E DE BINE pana la urma. E semn bun. Si poate ar fi un semn si mai bun sa ma apuc de invatat si de reluat carti de istoria artei si filosofie. ;))

E ca in lumea lui Stephane, la faza cu 'the drug dealer'. In mod ciudat si oarecum trist nu ma mai simt total ca el, adica, nu mai zboara norisori daca lovesc anumite note, nu mai merge masina timpului inainte si inapoi cu o secunda si nici nu mai am propria mea emisiune intr-un studio de carton la mine in cap. Still, I keep my mind and soul (desi ma gandisem ca as putea oferi spre vanzare un mic procentaj-Hello says the devil . Ha!). brrr. :( neah, long story, I'll tell some other time.
And I got fascinated (again and again, I know) about Ch. Manson and his people. Just for some hours, but long enough to start imagining muder scenes and bloody desasters, damaged walls and empty homes. Creepy feeling and devastating images and emotions. All in my head, all in my pocket.
Si m-am apucat din nou de ascultat Kasabian. E ceva care tremura de placere in creierasul meu cand ii ascult ;) eh, legaturi con el pasado .

Arw, azi parca totul se misca mult prea repede. Si am chef sa ascult pe cineva vorbind. SI nu am chef sa zic nimic nimanui, pentru ca nu as putea sa transmit verbal nimic.

Niciun comentariu: