vineri, 5 decembrie 2008

art of sleep, not science.


well well, adevarul e ca pot sa dorm zile intregi. pot , de fapt sa stau in pat zile intregi, fara sa am vreo problema in a ma izola si a visa , cu ochii inchisi sau deschisi , asha..cam pana cand civilizatia are vreo nevoie imperioasa de prezentza mea.
mda, presimt ca o sa ma cheme toti de pe marte cand incepe sesiunea. btw, asta e undeva prin ianuarie, nu? iar noi suntem undeva prin decembrie, nu? deci . oh , NU!!! wow. mai e putin. :-s:-s:-s
pfff. si stai putin, azi am facut casa aia cu scari care nu duc nicaieri? da? serios? puteam sa jur ca am visat! si azi mi-am taiat degetul cu foarfeca aia care avea aceesi culoare cu puloverul meu! azi, adica ieri, adica recent. ;)

need clementine or something like that. after all. after hours. velvet underground.
si patrick wolf.
si imi mai place o chestie acum. si daca imi place, logic voi abuza de ea. " la mer est calme, sur l'ecran de la camera.....pararam..lala..la"

Niciun comentariu: