marți, 23 iunie 2009

Politics

Incubus - Megalomaniac Video by Chad - MySpace Video



et voila!

5 comentarii:

Anonim spunea...

potaie tre neaparat sa vi aici in vara asta. Am o casa superba, si o gradina nice, si Wivenhoe in general e superb. Si putem sa walk to the seaside. Sau sa mergem cu bicicletele. Nu mai stiu...tu stii sa mergi cu bicicleta nu ? Anyway, poti sa incerci low-cost trips, cum am incercat noi de multe ori in Romania dar nu ne-a iesit. Dar aici se poate:D Si poate vb cu niste prieteni sa inchiriem o masina sa mergem undeva super nice, ca e mai ieftin decat trenul. I would soooo love that.

bluewoh spunea...

si eu la fel potaie. chiar vreau sa vin . mult de tot. Well, o sa vad ce pot sa fac in august.

dana petrini spunea...

on another less Wivenhoe-ish note, super melodia! Nu stiam ca iti place Incubus, Andreea....

bluewoh spunea...

da, Danutza. Imi placeau foarte mult acum vreo 2 ani. Si nu mai ascultasem in ultimul timp, i-am redescoperit si acum imi suna iar in urechi . :D
Au niste melodii foarte dragutze.

tu ce mai faci ?

dana petrini spunea...

Pai sunt aici la Middlebury, trebuie sa vorbesc/scriu/ascult numai franceza, am mai cunoscut niste lume ( care sunt toti mai mari decat mine, dar asta nu inseamna ca se vede asta neaparat:D), ma mai plimb prin centre-ville de Middlebury ( qui est une toute petite ville avec 4-5 cafes, resto et quelques autres magasins). Sambata am fost in orasul cel mai mare din statul Vermont, Burlington si mi-a placut. Am pus un album pe facebook, daca vrei sa iti arunci un ochi;)
In rest, incerc sa imi ocup timpul cu filme, carti, pt ca in afara de cursuri, aici e foarte izolat et on peut vraiment sentir l'isolation, donc je cherche de me distraire.
Et toi? Comment ca va? >:D< :*